Гайдова,
Радка
(2013)
Савремене тенденциjе у наставним иваннаставним активностима на учителским (педагошким) факултетима. Сърбия. Учитељском факултету у Врању, 2013, с. 434, ISBN 978-86-6301-011-6 (Online).
Учитељском факултету у Врању, 2013, с. 434, ISBN 978-86-6301-011-6 (Online).
В даклада е направен опит да бъдат типологизирани методите за обучение по технико-технологични дейности в детската градина, като са определени VІІ основни типа, VІІ подтипа и конкретните методи.
Многообразието от методи и комбинираността между тях зависи достъпността на представяне на техническото съдържание със запазване на неговата научна стойност пред обучаваните.
Ориентацията на типовете и подтиповете на методите организирани в специфично-адаптирана система, подпомага ефективното методическо реализиране на обучение по конструктивно-технически дейности на децата от предучилищна възраст, както и има предназначението да оттимизира структурта и протичането на обучаващия технико-технологичен процес.
Доклад
методи, типове, подтипове, технически дейности
Издадено
6865
Радка Гайдова
|