Върбанова,
Маргарита
(2003)
Моделиране, класификация и графично представяне на адитивни елементарни текстови задачи от тип множество-релация-множество в началната училищна математика. - Педагогика, 2003, 3, сс. 54-66. ISNN 08861-3982
// Педагогика, 2003, 3, сс. 54-66. ISNN 08861-3982
В статията се разглеждат дидактически модели на елементарни текстови задачи в началната училищна математика. Представя се съвременна класификация на текстовите задачи, като се има предвид множествения им модел на структурата.
Статия
елементарна задача, текстова задача, множество, релация
Хуманитарни науки
Социални, стопански и правни науки
Педагогика на обучението по…
Humanities
Social sciences, economic sciences and law
Pedagogy of Teaching…
Издадено
22515
Маргарита Върбанова
|