Лоялност на българския потребител към търговска марка „Шуменско“


Бойчев, Бойчо (2018) Лоялност на българския потребител към търговска марка „Шуменско“ Сборник доклади от Международна научно-практическа конференция „Възможности за развитие на бизнеса – икономически, управленски и социални измерения”, Свищов, 30 ноември 2018 г. Ред. Дариуш Новак. Свищов: АИ Ценов, 2018, т. 1, с. 485-492. ISBN: 978-954-23-1702-9. COBISS.BG-ID:1288399332 - http://www.bg.cobiss.net/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=1288399332&fmt=11&lani=bg


 Popular brands attract users, and companies that own the relevant brand(s) generate significant profits. The brand is among the company`s main intangible assets, and it is a good reason for successful companies to invest in brand-related research. In the current market environment, almost all companies offer products and / or services that are close to their quality. However, these products and / or services are simply commodities if they are not imposed as a brand. The brand is what distinguishes them from other proposals of competing manufactures that are available on the market.
  Доклад
 brand, trademark, market


Социални, стопански и правни науки Икономика

Social sciences, economic sciences and law Economics

 Издадено
  22348
 Бойчо Бойчев

Научният архив поддържа инициативата за отворен достъп OAI 2.0 с начален адрес: http://da.uni-vt.bg/oai2/