Съвременният бранд: нови комуникационни перспективи, нови предизвикателства. Superbrands. AN INSIGHT INTO SOME OF BULGARIA’S STRONGEST BRANDS 2012-2013


Серезлиев, Стефан (2013) Съвременният бранд: нови комуникационни перспективи, нови предизвикателства. Superbrands. AN INSIGHT INTO SOME OF BULGARIA’S STRONGEST BRANDS 2012-2013 „ВИП Медиа”ООД, под лиценза на Superbrands Limited UK, 2013, с. 114-117. Print ISBN 978-954-91965-3-5.


 Изследва, анализира и представя нови национални и международни тенденции в изграждането на успешните брандове в контекста на интегрираните комуникации и дизайна.
  Статия
 Бранд, дизайн, комуникации, реклама




 Издадено
  21976
 Стефан Серезлиев

Научният архив поддържа инициативата за отворен достъп OAI 2.0 с начален адрес: http://da.uni-vt.bg/oai2/