Христова-Коцева,
Рени
(2001)
Функции на дейността по избор в педагогическия процес
Университетско издателство “Св. св. Кирил и Методий”, В. Търново, 2001, 127 с. ISBN 954-524-217-5
Дейността по избор е основно звено на педагогическия процес, където детето със своята активност е съпричастно към собственото си развитие; самовъзпитанието се реализира като резултат от единния процес на педагогическо взаимодействие.
Самостойната позиция на детето прави дейността по избор благоприятна и достъпна за диагностика.
Монография
дейност по избор, творчество, педагогическо взаимодействие
Издадено
1381
Рени Христова-Коцева
|
6. Петрова, К. Образователната среда – стимул за развитие на поведенческата компетентност при 5-7 – годишните деца. В: Трети научен семинар на докторанти, постдокторанти и млади учени на ВТУ, 2014.
3. Конакчиева, П. Детето и природата. Теоретично основи и съдържание на екологичното образование. УИ „Св. св. Кирил и Методий”, Велико Търново, 2013. ISВN 978-954-524-910-5. (в библиография, с 210 № 116)
4. Конакчиева, П. Детето и природата. Технологична организация на екологичното образование в детската градина. УИ „Св. св. Кирил и Методий” Велико Търново, 2013. ISВN 978-954-524-911-2. (в библиография, с 180 № 139)
5. Петрова, К. Методи на педагогическа интерактивност в условията на детската градина. В: Първи научен семинар на докторанти, постдокторанти и млади учени на ВТУ. 2013.
2. Гайдова, Р. Образователни стратегии по конструктивно-технически и битови дейности за предучилищна възраст, Издателство "Слово",2006, с. 83-84,
ISBN 978-954-439-855-2
1. Попов, Т. В: Дете-изкуство-семейство, изд. Музика VIVA, 2002, с. 48-49, ISBN 954-9990-08