Моделирането като изследователска задача в аспекта качество на обучението по дисциплината „Училищен курс Човек – природа“


Ангелова, Светлана (2016) Моделирането като изследователска задача в аспекта качество на обучението по дисциплината „Училищен курс Човек – природа“ Сб. „Международна научна конференция Педагогическото образование - традиции и съвременност, ВТУ „Св. св. Кирил и Методий“. Ред. Р. Христова - Коцева, В. Търново: I & B, с.1-6 ISBN: 978-7281-01-9


 In this report is analyzed the quality of education at the university and consequences of the active learning in the academic preparation of students on the discipline "School course Human - nature". The еffect of modeling is commented as an assignment study, as a creative assignment for assimilation of practically significant knowledge of the students, formation of cognitive and metacognitive skills in the context – education of science in primary school. The modeling is based on an algorithm of mental activities – the model is presented as a logical, pedagogical and methodological structure.
  Доклад
 modeling, model, quality, active learning, skills, textbook




 Издадено
  13019
 Светлана Ангелова

Научният архив поддържа инициативата за отворен достъп OAI 2.0 с начален адрес: http://da.uni-vt.bg/oai2/